Monday 11 September 2017

10 ev

Igyekszem gyakrabban irni a blogba, mert amikor epp nincs mit csinalni legalabb itt bent tul vagyok rajta, este ugy sem lenne se kedvem sem idom sem energiam.

Reggel uton a buszon van egy pont amikor egy feluljaron megyek at es latom Chicago felhokarcoloit es az egesz varost. Olyankor imadom es mindig elgondolkodok, hogy jesszusom en tenyleg itt elek. Chicagoban... Emlekszem majdnem pont 10 eve, 2007 szeptember/oktober kornyeke lehetett, amikor 2 foiskolas tarsammal alltunk sorba interjura, hogy felevet Coloradoban tolthessunk a szuper luxus Broadmoor hotelben. Kis bena angol tudassal ( errol majd kulon, mert eleg vicces) vegig ooo-zve probalkoztam felvetelt nyerni. Aztan valamikor november vegen kaptam az emailt, hogy mehetek. Nem is mertem elhinni, hogy felevre amerikaba fogok menni. Emlekszem, hogy ugrandoztam le a lepcson anyuekhoz. Sosem hittem volna, hogy ez fogja az eletemet orokre megvaltoztatni.

2008 februar 8-an mar a repuloteren indultam Denverbe ahol ket jovendobeli lakotarsam igerte, hogy kijon ertem. Vadidegen lanyok.. Vajon milyenek lesznek? Ki hitte volna, hogy az egyik legjobb baratnoim lesznek es akkor is ha jelenleg a vilag 3 pontjan lakunk meg most is gyakran hivjuk egymast.

Aztan beleszerettem Amerikaba.. a szabadsagba, hogy Hawaiira meg Floridaba meg Las Vegasba utaztunk a legjobb barataimmal. Imadtam ott lenni... Ezert vartam is hogy amint hazaerek visszamehessek.. Igy egy evvel kesobb ismet repulon talaltam magam Alabama fele, akkor mar batrabban 1 evre vallalkoztam. De meg akkor sem sejtettem, hogy aztan 8 evvel kesobb majd Chicagoban ulok reggel 8:30kor egy buszon es uton leszek a munkahelyemre. Olyan szurrealis.
Neha jo, neha nem. Neha ugy erzem meg egy nagy vakacio az egesz es nemsokara megyunk is haza.  Neha varom, hogy na eleg volt mehetunk.. De aztan mindig van valami, ami miatt ugy erzem en imadok itt lenni, csak kar hogy mindenki mas otthon van.

Alig varom mar a kozvetlen Chicago - Budapest jaratot, mert joval lerovidul a hazaut.. legalabb 2 orat megsporol az ember azzal, hogy landol/atszall/varakozik/felszall egy helyen. LOT en mar most imadlak.

Az angol tudasrol pedig annyit: a foiskolan kettest kaptam meg harmast... utaltam is a tanart... aztan 9 evvel kesobb epp a munkahelyement beszelek angolul, es valaki leszolit.. hat az angol tanarom tanitott a Tescoban.. es megismert.. mondta, hogy de szuper angolom van.. muszaj volt megemlitenem a serelmet, hogy bezzeg anno kettest adott :D  De most mar tul vagyok a trauman. =)


2 comments:

  1. Én is sokszor gondolok az első amerikai utadra,arra a bátorságra,ahogy 20 évesen elindultál😍

    ReplyDelete
  2. Én is sokszor gondolok az első amerikai utadra,arra a bátorságra,ahogy 20 évesen elindultál😍

    ReplyDelete