Friday 14 July 2017

Vegre pentek

Rajottem, hogy ahelyett hogy neha halalra unom magam a munkahelyemen, tudok pl blogot irni, amire este mar szinte sosincs erom/kedvem/idom.

Altalaban 2-4 kozott semmi nem tortenik a munkahelyemen. Reggel az uj rendeleseket letoltotom a rendszerrol, kikuldom az ingatlanbecsloknek, illetve ok kuldik, hogy kivel van mar idopont amit en felvisek a rendszerbe.
Emelett mindig van valami issue - lemondtak, nem mentek el, elobb kell, nincs meg egy dokumentum, be kell kerni stb.

Aztan semmi.. egy egy kosza email.. Viszont delutan 4 korul erkeznek a riportok amiket nekem kell elokesziteni illetve miutan a fonokom atnezte feltolteni.. Szoval akkor meg megint beporog a dolog. Kiveve penteken. Mert akkor rendeles is keves erkezik.

Pont ezert ma a fonokom elvitt magaval ket helyre is megmutatni hogy pontosan mit is csinal. Az egyik laskas csodaszep volt, kb tipikus katalogus lakas. A fonokom egy eleg meno lezeres merovel merte a lakast.. nem tudtam, hogy letezik ilyen :) korbe mentunk, megneztuk milyen, kepeket keszitett, par infot megkerdezett a tulajtol aztan mentunk tovabb.
A masik lakas semmi extra, kicsi 1 haloszbas, kis ikea lakas kb.

Amikor a riportokoat keszitem elo, vannak 1-3 millio dollaros palotak.. sajat borospincevel ( az egyiknek 15.000 db bor volt a pinceben...), de vannak olyan lakasok is/hazak is ami annyira giccses hogy nem ertem emberek hogy tudtak berendezni es ugy elni ott.. :)

Szoval pentek van .. vegre.. remelhetoleg 5 korul megint le tudok lepni es elvezhetem a 2 napos semmittevest. Van par food fest megint a varosban, de az egyik messze van a masik meg draga.. Brian meg dolgozik, szoval valoszinu hogy kihagyom mindkettot.. bar meglatjuk. Van meg egy szekrenyem amit szeretnek atalakitani illetve edzeni is elmegyek igy unatkozni nem fogok.

De egyelore ennyire izgalmasan telnek a napok.. Aztan mar csak 6 het es jonnek a szuleim. Hurra :)

No comments:

Post a Comment