Monday 14 August 2017

Es eltelt a nyar is.. majdnem


Szegyellem magam amiert tokre elhanyagoltam a blogot. Pedig munkahelyen is lenne idom mint a tenger irogatni.

Legtobbszor az uj festos hobbimnak elek.. A kornyeken jartam a garazsvasarokat illetve rengetegszer talaltam a hatso kis sikatorokban teljesen ep butort. Kicsit ugy erzem magam mint a lomtalanitaskor otthon a ciganyok, de nagyon jo business am ez az atfestegetes.. Peldaul multkor 10 dollalert vettem egy szekrenyt, atfestettem es 50-ert eladtam. Ma jon egy vevo egy szekrenyert amit talaltam es atfestettem, 35 dollar...
Van amivel tobbet foglalkozok, van amivel gyorsabban megvagyok. Brian is teljesen belelkesult az uj kereseti forrasomon es o is amint lat valamit hozza.
Amellett, hogy lehet vele keresni, teljesen lekot es kihozza a kreativitasomat, amit a munkam megol :D

A munkam marha unalmas es folyamatosan keresek valami jobbat, de foleg a kollegam idegesit aki mindig belemkot, aztan a vegen kiderul, mindig o a figyelmetlen. Szerencsere belatja.. de ez engem akkor is idegesit.

Amikor epp nem festegetek, es Brian is otthon van, akkor igyekszunk ide oda menni. Voltunk eletunk elso amerikai foci meccsen, meg hozza szuper helyre szolt a jegyunk, amit Brian a fonoketol veett felaron.

Aztan volt itt Brian unokatestvere New Yorkbol, aki epp atvezet az allamokon es allomasozott nalunk par napot. Vele mentunk a HotDog fesztivalra.
A heten lesz Coldplay koncert, arra is megyunk, mar nagyon varjuk. Brian mar latta oket eloben, en meg nem.

De aztan a legjobb, hogy anyukamek jonnek jovo heten. Veeegreee. Nem is lesz nyugtunk utana, mert jon Brian nagynenje, Brian californiai unokatestvere Denny,  Adam es aztan Mea baratnom is. Szoval november kozepeig a Kops fogado be van tablazva. Aztan jon a tel, ami itt eleg kemeny tud lenni, nem csodalom hogy majustol szeptemberig minden heten van valami fesztival, hogy feltoltsek magukat energiaval a hosszu telre.

Aztan lassan jovore kezdohet a bejelentkezes hozzank. :D

akit erdekel, itt tudja megnezni a kreativitasom vegeredmenyeit:


2 comments:

  1. Vár engem Chicago a jövő héten,de ami csoodás az az én kislányom és Brian.MEGYÜNK💖💖💖

    ReplyDelete
  2. Vár engem Chicago a jövő héten,de ami csoodás az az én kislányom és Brian.MEGYÜNK💖💖💖

    ReplyDelete