Saturday 20 May 2017

Nem munkanelkuliek

Szoval az elmult hetek munkanelkuli stressze atalakult uristen dolgozni kell stressze :) A sok interju, online jelentkezes, elutasitas utan tegnap felvettek a Sheratonba Front Deskre...DE...nem oda megyek.. mert ma visszahivtak egy kisebb ertekbecslo cegtol irodai adminisztratornak.

Mivel azert eleg jo referenciam volt a utobbi evekbol, elegge pozitivan alltam hozza a munkakeresesnek meg 2 honapja.. Rengeteg muka van ezert ugy voltam vele, hogy na egy ket het es talalunk valamit.. De nem igy alakult. Mar annak orultem, hogy viszonlag az elso hetekben a Randstad es a Adecco illetve egy masik fejvadasz ceg megkeresett es behivott interjura, sot kecsegtetoen mindegyiknek volt valami nekem illo pozicioja.. de vegul egyik helyrol sem hivtak.
Voltam allasborzen, ami egy nagy 0 volt.. par ceg megjelent (kb 4-5, de szeritnem errol mar irtam).

Volt munka amit marketingnek adtak el, meg eventnek... de vegul az utcan kellett volna egy szolgaltatast ertekesiteni.. szoval nem ment egyszeruen.. Voltam ugye a Sheratonban is ahova szinten visszahivtak, de ott is "hiaba voltam az egyik legjobb" meg sem engem valasztottak.. Viszont ott megigertek, hogy igyekeznek talalni valamit, mert szimpatikus voltam.. igy tortent az, hogy csutortokon behivtak egy interjura es azonnal fel is vettek... nem mertem semmit alirni meg, mert titokban remenykedtem, hogy felvesznek oda is, ahova szinten ket interjura is behivtak..  Eloszor keddet igertek, hogy szolnak... igy mar kedden egesz nap stresszeltem, de vegul irtak, hogy csak penteken fognak tudni valaszolni.. Hat szerintem Brian agyara mentem mar, mert folyton a telefont es az emailt bamultam es kerdeztem mikor hivnak , miert nem hivnak, tuti nem hivnak...

Aztan megiscsak megcsorrent a telefon :) A ceg epuletek ertekbecslesevel foglalkozik Chicago es kornyeken... Ez volt az egyik indok, amiert attol tartottam nem engem valasztanak, hiszen a "Great Chicago Area" vagyis a teljes Chicago vonzaskorzet kb 8 millio lakost jelent... Igy a kornyezo varosokat/korzeteket eleg gyorsan kell majd megtanulnom.

Az iroda viszonylag "kozel" van. Mivel a busz lassu meg mindig kb 45 perc az ut, viszont a busz a hazunk elott all meg es majdnem "haztol hazig" visz.

Szoval jovo het szerdan vagy csutortokon kezdek, ezt meg hetfon tisztazzuk. Brian pedig meg masfel het. Reg vartam mar hogy dolgozhassak :)

No comments:

Post a Comment