Thursday 1 June 2017

Az elso heten tul (majdnem)

Kedden pillangokkal a hasamban, izgatottan es kicsit betojva elindultam az uj munkahelyemre. Van egy fobiam, hogy nem beszelek jol angolul es nem ertenek meg. Vagy en nem ertem oket.. Miutan meggyozott, hogy mindket fonokkel is volt interjum, es nem vettek volna fel, ha nem biznanak bennem, egy kicsit alabb hagyott az izgalmam.. ugy kb 5 percig.

Az iroda kicsi, de nagyon jol van berendezve. Ket fonokom van, Sara es Joe. Szerintem mar irtam, de egy ingatlan ertekbecslo cegnel talaltam munkat. Az irodaban rajtam es a ket fonokon kivul meg 5-6an vannak, a tobbiek akik naponta mennek ingatlanokhoz ki otthonrol dolgoznak. Meg kb 10-12 ember tartozik igy a ceghez.

Meg soha nem vartak ilyen felkeszulten egy ceghez sem. Frissen osszefuzott trening fuzet nevre szoloan a jelszavaimmal, asztalon notesz, gepen mindenhova mar beallitva ami kell. Megkezdodott a fejtagitas.. nem egyszeru a dolog.. rengeteg rendszert hasznalnak..
A lenyege a folyamatnak: e-mailen vagy a partner rendszeren keresztul megerkezik az igeny a felmeresre ( foleg bankokkal dolgozunk). Ezt egyelore a kollegam fogadja el vagy utasitja el, mert utana kell nezni, hogy milyen fajta becslesrol van szo es kinek lenne a legjobb odadani.. Amint megvan, hogy kinek jar, en elfogadom a rendszerbe, kinyomtatom a rendelest es a szerzodest, amit tovabbitok az ingatlanfelmeronek.. ezt felviszem a rendszerbe, es beirom a heti statuszba mikorra varhato a riport.. ha meg van a riport en elokeszitem a kolleganak, aki atnezi, es ha jo, feltoltom vissza a rendszerbe.. persze van amikor ez nem ilyen egyszeru. Ezenkivul en felelek az IT issuek megoldasaert indiai baratainkkal, az iroda mukodeseert st .

Az elso napomon az irodai csapat elvitt ebedelni. Mindenki szimpatikus es kozvetlen, habar hianyzik a Tescos marketing csapat lazasaga es folyamatos poen aradatok.. az is kicsit fura, hogy egyedul ulok, es egyedul is toltottem a tobbi ebedemet a heten :( Egy oras ebedszunetem van ami szerintem teljesen felesleges, foleg, hogy egyedul marha unalmas igy, bar most hogy ilyen jo ido van, kiultem az erkelyre ebedelni es napozni. Ma pedig felfedeztem egy kormost, szoval jovo heten az ebedidomben manikur/pedikur kenyeztetesben lesz reszem.. van meg a kornyeken ruhatisztito, szupermarket, bank, joga kozpont, kavezo, bar, kuyuakozmetikus.. szoval igazabol mindent el tudok intezni, ami nem rossz, igy nem munka utan kell rohangalnom.

Chicagoban a tomegkozlekedes egy reszrol borzalmas.. a masik reszrol nagyon jo.. lenne inkab...
A busz es metrohalozat nagyon jo, a hozza tartozo alkalmasz is zsenialis... de mindenhol dugok vannak, nincs kulon savja a busznak, igy a reggeli es esti csucsban csak araszolunk, ami az amugy 20 perces utat 3szorosara dobja... Az emberek butak.. es akkora darabok, hogy a legtobb helyen egy ember felel a kettes ulesen.. az elso 10 hely pedig az idoseknek es fogyatekkal eloknek van fentarva, igy az alapbol kiesik. A masik pedig, hogy mindenhol sokat kell varni.. altalaban 8-10 perc alatt nem uszom meg a varakozast, de inkabb 12-15.. nem csoda, hogy a korlatlan internet irto olcso a telefonra, mert mindenki filmet nez es netezik orrba szajba..  Az alap net is 4 Giga.. nekem itt 6 Giga van.. akarmennyit Instagramozzak es Facebookozok, mindig marad vagy masfel 2 giga a honap vegere.

Mult het otat egeszen a nyar vegeig a nagy Navy Piernel ( molonal) heti ketszer, szerdan es szombaton tuzijatek van. Most volt szerdan a masodik alkalom, igy munka utan Brian oda jott hozzam es egyutt elmentunk a varosba.. a cel elsokorben a Nutella kavezo lett volna, de nem engedtek be tobb embert mondvan, hogy tele.. de amugy pangott az uressegtol, szerintem csak nem keszultek fel ennyi emberre, es nem mertek be engedni tobbet..

Szoval cserebe elmentunk egy Panera Bread nevu gyors etterembe, ahol isteni szendvicsek es paninik vannak.. fel szendvics + fel leves/salata egesz barati aron es mindemelle meg finom is.
Vettunk egy torulkozot es leultunk a partra.. nagyon jo idonk volt..vegre itt is bekoszontott a nyar. persze jott velunk az uj dron is, szoval vilagosban es naplementeben/sotetben is csodas kepeket keszitettunk a varosrol. Megneztuk a tuzijatekot es hazafele vettuk az iranyt.

Chicagoban tenyleg minden heten van fesztival.. utca fesztival, zenes fesztivalok, ingyenes filmvetites koncertek, kaja/pia minden mennyisegben.. szoval a hetvegen ketto helyre is ellatogatunk.

Mara ennyit, igy is a felenel szerintem mar mindenki elaludt :)

Ja es vettunk egy BBQ-t is, szoval a heten azt is kiprobaltuk :)






No comments:

Post a Comment