Monday 26 June 2017

boldog 3 honapos fordulot nekunk

Rohan az ido amiota dolgozok.. Csak azt veszem eszre, hogy hetvege van. Az is hihetetlen, hogy mar 3 honapja itt vagyunk. Neha olyan mintha csak 1-2 hete lennenk itt, de Neha pedig mar evek ota. A kedvem altalaban egyenesen aranyos az idojarassal. Es pont igy vagyunk a munkammal is. Neha Esegeszen elvezem... de ami igazabol hianyzik az a tarsasag... El voltam kenyeztetve a Tescoban.. nem csak a munkamat imadtam, de a kollegaimat is... Nem az a baj, hogy nem kedvesek, hanem hogy nincsenek. Ahogy irtam mar mindenki otthonrol dolgozik, leszamitva a ket tulajdonost es 2 idosebb not. Kedvesek, de a reggeli hey how are you es a delutani have a good evening parbeszeden kivul nem sokat tarsalgunk.  Pont ilyenkor gondolkodom, hogy na keresek valami mast, de aztan megpofozogatom magam, hogy lassan a testtel.. Mindenkeppen szeretnek egy jo par honapot eltolteni, hogy az elso helyi munkahelyem ne 1-2 honapos legyen... raadasul, megkaptam a szabadnapokat amikor jonnek a latogatoim.. 

Mult heten viszont talalkoztam egy magyar leanyzoval, aki szinten helyi fiuval hazasodott es itt elnek az USAban. Egy facebook csoport tagjai vagyunk mindketten es el kezdtunk beszelgetni. Mult heten aztan talalkoztunk is es ilyenkor mondjak, azt hogy kicsi a vilag, de konkretan egy utcanyira laktunk otthon egymastol... :) Nap mint nap beszelek otthoniakkal, vagy anyuekkal skyepon/whatsappon, de megis eloben itt kint talalkozni es magyarul beszelni azert megis csak feludules a sok nyafogo amcsi utan. Tenyleg nyafognak es affektalnak.. valamint mindenki irto hangosan beszel, olyan tipikusan feltunesi viszketegsegben szenvednek. Sose lesz itteni baratnom :D

Szerdan megerkezett Brian apja is, szoval az elso vendegunk elfoglalta a vendegszobat a Kops Bed and Breakfastben :) Minden nap eljottek a munkahelyemre es utana valahol a kornyeekn vacsiztunk. Szombaton pedig Amyek is jottek es egy jot BBQztunk. Mivel Brian apja a KLMnel dolgozik kedvezmenyesen repul, aminek az az atka, hogy Neha stand by utazik, vagyis ha tele van a gep nem tud menni.. hetfon repult volna haza de hetfotol szerdaig minden jaratot tulfoglaltak, ezert hirtelen vasarnap kellett megis csak mennie. Ez pedig Brian "vakacioja" veget is jelentette, mert o meg csak most fog elkezdeni dolgozni. Nem tagadom mar vartam, hogy o is elvezze a reggeli korankelest es a fajdalmas hetfo reggeleket.

Amugy meg a magyarra visszaterve, 2 het mulva lesz a Magyar gulyas fesztival es lesz langos meg kurtoskalacs is.. :) Jo lesz a helyi magyarokkal talalkozni.. Mindenkeppen jovok utana egy beszamoloval.

Jovo heten Fuggetleneseg napja lesz, amit mi vasarnap unneplunk Amyek tetoteraszan. Hetfon valoszinuleg en csak fel napot dolgozok, kedden pedig szabadnapom lesz . Ilyenkor megint minden kek, piros es feherbe borul es midnden amerikai zaszloval van diszitve.. Giccses kepeket is igyekszek majd vadaszni es a blogba posztolni.

Volt egy par dolog amirol akartam irni, de most igy este 10:30kor semmi nem jut az eszembe. Ma viszont volt egy vicces kalandom a buszon. Egyszer csak megallt a busz... es hatrament a sofor.. fulhallgato volt rajtam igy az elso par mondatrol lemaradtam, de aztan persze kagylozni kezdtem hogy mi a helyet.. Egy pasi a hatso ulesen ivott (alkoholt). A sofor hangosan mondta, hogy mideni hallha, hogy hat most neki hivni kell a rendort es nem megyunk tovabb, max ha az uriember aki iszik lefarad a buszrol. Persze munka utan faradtan mindenki gyilkos pillantasokat vetett a pasira.. aki leszallt... es mentunk tovabb.. Na szerintem ha otthon egy buszsofor merne szolni valakire azt meg is vernek.. Szeretem, hogy  itt vannak szabalyok is a legtobbet be is tartjak... Butak, de betartjak a szabalyokat..


No comments:

Post a Comment