Sunday 4 June 2017

Utca feszt, garazs vasar es egy kreativ vasarnap

Habar a munkaidom 6ig szol, a heten mindennap fel6kor mar leleptunk. Penteken mar 5 korul mondta Ashley, hogy mehetek, mert o meg egy ket dolgot befejez, de mas nincs.

Vicces volt, mert megdicsert mennyire ugyes voltam, mert ok eredetileg 2-3 hetet terveztek treningnek, de mar a masodik nap mindent megcsinaltam, szoval nagyon ugyes vagyok. Eddig a telefont meg nem kellett felvennem, de holnaptol mar azert is en felelek.. attol tartok a legjobban, mert mindig attol felek, hogy nem ertem mit akarnak, vagy ha nevet adnak meg rosszul irtom le :D

Penteken kezdodott az egyik sugaruton (ami angolul ugye Avenue) egy utcafesztival. 5 dolcsi volt a belepo, ami igazabol adomany volt. Eleg hosszan le volt zarva az ut, tele kajassal, muvesz es ruha satrakkal illetve 3 szinpad is volt a helyszinen. Ettunk 2 dollaros tacot, volt balkan burger es gyros is.. Szoval belaktunk, ittunk egy jot, hallgattuk a zenet az egyik satornal, majd 9 korul leleptunk. "kicsi a varos" mert osszetalalkoztunk Amyekkel is ( unokatesoja Briannek). Veluk is ittunk egyett, majd meg egy tetszetos kis barban a metronal megalltunk egy koktelra. Vegre itt a nyar itt is , szoval jo volt kint ulni es elvezni a jo idot.

Szombaton Brian nem erezte tul jol magat, kicsit nathas lett szoval egesz reggel aludt.. En bezzeg a nyakamba vettem a North Center es a Rosco Village varosreszeket ( ami ott van ahol dolgozom) mert az eves nagy garazsvasart tartottak. Na hat ez valami csoda volt.
Eleve, mindenhol az utcan ki volt nyomtatva egy google maps-es terkep bejelolve, hol vannak vasarok, ugyanis vagy 30-40 helyen volt.

Kis magyarazat: Garage sale = garazs vasar, ami altalaban a hatso kis sikatorokban van, ahol a garazsok es altalaban vagy a garazsban vagy a garazs elott
Yard sale = a yard az elokert a hazaknal, igy itt nem a garazsban hanem az utcan vagy elokertben aruljak kis holmijaikat

Szoval 9-3ig volt meghirdetve, en mar 9/kor az utcakat jartam. VAlami olyan hangulata volt az egesznek, hogy ilyenkor tenyleg imadok itt elni. Eleve nagyon jo idonk volt.. talan tul jo is, mert a vegen mar azt hittem elajulok. Hozza tennem, hogy a nap vegere 18.3 km-t setaltam.
Emberek bevasarlokocsival, kis radio flyer kocsival, kosarral setaltak a kinyomtatott terkeppel a kezukben. Volt ahol kislany arult limonadet 25 centert, szoval vettem egyet es meg adtam neki borravalo 25 centet :)

Jojjenek a kepek es magyarazatok:

1-5: a kornyek es a vasar mindenfele formaja : kertben, haz elott 




Mindenki a terkepet bujja merre tovabb


Es amiket en szereztem:
sutotokos pite tal, pohar keszlet, ket lampa, egy kisasztal, ket vadiuj diszparna, egy torta tal, egy baseball uto, egy helyi csapat baseball labadja, futo az asztalra, egy lampas es meg egy ket disz = 50 dollar

 Ket adagban jartam be az egeszet, Lyft (uberhez hasonlo taxi szolgaltatas itt)-et kellett hivnom mert nem birtam el ezeket.

Olyan butorok voltak amugy.. kicsit fajt a szivem, hogy nincs meg kocsink :(

A mai nap viszont kreativkodassal telt. Brian egy szekrenyt epit maganak a kis " irodajaba". En pedig a multkor vett asztalt alakitottam at a vendegszobaba, valamint egy par dekoraciot keszitettem :) Egesz nap a kertben tuskenkedtunk. Este pedig egy jot BBQztunk. Talalkoztunk a szomszed sracokkal, nem igazan latjuk oket, pedig mar egy honapja szomszedok vagyunk, vagyis hat alattunk laknak. Megbeszeltuk, hogy jovo het vasarnap egyutt BBQzunk. Jofejnek tunnek, legalabb egy kicsit megismerjuk egymast, ha mar egy evet tuti itt leszunk :)

Brian nagy munkaban es az en ket kis diszem ( csiszolva, festve, waxolva, feliratozva)


Brian es az uj grillsutoje, illetve a vacsink ( es lathato a tegnap vett asztal futo is, ami ket dollar volt)

Elotte utana kep az ejjeli szekrenyrol, illetve szinten tegnap vasarolt lampa :)
















2 comments: