Thursday 15 June 2017

es megint: eszunk, sutunk, fesztivalozunk

Regebben nem szerettem a legkondit, de most halat adok ertuk. Altalaban egybol beteg lettem regen amikor ki be mentem a hidegbol a melegbe majd vissza, de szerintem egeszen megedzodtem. Bekoszontott a nyar es ezzel egyutt a 34 fok. A legtobb helyen ventillatoros lampa van, mint nalunk is, de ezt meg egy kis legkondival is megtoljuk.

Tegnap viszont egy hatalmas vihar hutotte le a varost.. mar reg lattam ilyen ozonvizet. Emelle meg olyan villamok es dorgesek is jartak... nem is tudtam tomegkozlekedessel hazajonni, hanem ubereztem, amire csupan 12 percect kellett varni, mert mindenhol alltak a kocsik. Termeszetesen ma reggel mar megint nagyon meleg volt, szoval ma meg jo paras is volt az idonk. De nem panaszkodom, mert a hetvegen megint volt idom kiulni napozni a kertbe. Mondjuk legtobbszor ebedidomben is kiulok az erkelyre es suttetem kezem/labam/arcom.



Multhet penteken amugy ismetelten egy kajafeszten voltunk, Ribfest volt a pontos neve... hat ettunk minden jot :) Ezuttal Brian volt sulistarsaval, Carllal es egy baratjaval talalkoztunk. Bar ezt elore terveztuk :)



Szombaton Amyekhez voltunk hivatalosak.. a lakasukhoz tartozik egy a lakas nagysagaval megegyezo meretu tetoterasz csodas kilatassal a varosra. Ott grilleztunk par baratjukkal.  Amugy neha osszeneztunk Briannel, mert ahhoz kepest, mennyire baratsagos mindenki, a 20 emberbol volt kb 4 aki megerkezett es senkinek nem koszont. Sot mi paran beszelgettunk, leultek mellenk de meg akkor sem szoltak...

Vasarnap pedig ismetelten a sajat kis grillunkon keszitettuk el a vacsorat illetve nekem  az ebedet is a munkahelyemre. Brian ma es holnap is a jovendobeli munkahelyen irogat teszteket, de csak 26-an kezd. Jovo heten jon az apja, igy megkerte, hogy ne tegyek meg ot be a jovo heti beosztasba. En pedig el sem hiszem, de mire o elkezd dolgozni en mar majdnem tul leszek az elso honapon.

Lassan pedig az en szuleim is jonnek, juhee :) Igaz az a nyar veget fogja jelenteni, addig meg lesz egy par fesztival es sutogetes. Amiota dolgozom csak ugy rohan az ido.. megint azt veszem eszre, hogy pentek van.. A hetvegen Taco feszt lesz.. igy valoszinu megint ellatogatunk oda enni egy jot :D Jeleznem, eddig meg ram jonnek az otthoni ruhaim, nem kell aggodni meg nem hiztam ki oket :)))

No comments:

Post a Comment